İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Nevşehir’de Temaslarda Bulundu
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Nevşehir’de Temaslarda Bulundu
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Nevşehir’de protokol üyeleriyle bir araya gelerek kalkınma ve kamu hizmetlerine dair değerlendirmelerde bulundu.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, çeşitli program ve temaslarda bulunmak üzere Nevşehir’e geldi. Bakan Çiftçi’yi Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, Kaymakam Osman Bilici, milletvekilleri Filiz Kılıç ve Süleyman Özgün ile il protokolü karşıladı.
Karşılama töreninin ardından Nevşehir Valiliği’nde gerçekleştirilen toplantıda, ilin kalkınma öncelikleri, stratejik yatırımlar ve kamu hizmetlerinin güçlendirilmesine yönelik çalışmalar ele alındı.
Program kapsamında, Nevşehir’in gelişim potansiyelini artıracak projeler değerlendirilirken, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması yönünde istişarelerde bulunuldu.
Ziyaret sonrası açıklama yapan Vali Hüseyin Kök, Bakan Çiftçi’ye Nevşehir’e gösterdiği ilgi ve desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.